Royal Badass

Quake3Arena 1.16n instagib clan
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 The Quake list topic

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
CandyGirl
Admin
avatar

Posts : 1161
Join date : 2012-05-30
Age : 28
Location : Somewhere, over the rainbow

PostSubject: The Quake list topic   06/08/12, 07:21 am

Okey, so i have made a list (was bored..) now add a Quake persons nick(name) behind the one thing that remindes you of this person.

Noob:
Cheater:
p0wn3r:
Happy:
Sad:
Crazy:
Smart:
Know-it-all:
Arrogant:
Sexy:
Cute:
Gay:
Bromance:
Friend:
Hater:
Douchebag:
Wiggle Wiggle Wiggle Yeah:
LOL:
Rock&Roll:
Wtf:
Back to top Go down
View user profile http://royalbadass.fforum.biz
KILLZOR~



Posts : 132
Join date : 2012-07-28
Location : Nueva York

PostSubject: Re: The Quake list topic   06/08/12, 07:26 am

pOwn3r? pwn3r? Razz ( Ken , Prev!on , lemonz , sparky )

Noob : CandyGirl (with her new mouse ) Razz


Last edited by lemonz on 06/08/12, 07:32 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
CandyGirl
Admin
avatar

Posts : 1161
Join date : 2012-05-30
Age : 28
Location : Somewhere, over the rainbow

PostSubject: Re: The Quake list topic   06/08/12, 07:31 am

poown Mad
Back to top Go down
View user profile http://royalbadass.fforum.biz
KILLZOR~



Posts : 132
Join date : 2012-07-28
Location : Nueva York

PostSubject: Re: The Quake list topic   06/08/12, 07:33 am

study *checks dictionary*
Back to top Go down
View user profile
CandyGirl
Admin
avatar

Posts : 1161
Join date : 2012-05-30
Age : 28
Location : Somewhere, over the rainbow

PostSubject: Re: The Quake list topic   06/08/12, 07:37 am

Noob: Bless & killz0r clown
Cheater: Kami
p0wn3r: Ken, inky, Previon
Happy: killz0r
Sad: t0sh
Crazy: Dman & Captain
Smart: Dman
Know-it-all: Hawkins
Arrogant: Silas.. wins hands down lol
Sexy: Sparky
Cute: Captain
Gay: mikel
Bromance: Samix & Verydog
Friend: A whole bunch
Hater: t0sh
Douchebag: Silas
Wiggle Wiggle Wiggle Yeah: Ken
LOL: Sparky
Rock&Roll: Captain
Wtf: bend
Back to top Go down
View user profile http://royalbadass.fforum.biz
sparky



Posts : 185
Join date : 2012-05-30
Location : inside CandyGirl

PostSubject: Re: The Quake list topic   06/08/12, 10:06 am

Noob: Bless and poon lol, 2EZ
Cheater: Kami and ken
p0wn3r: SPARKY AND KILLZOR
Happy: DMAN
Sad: fen!x lol!
Crazy: JOKER
Smart: notturklolowned
Know-it-all: Hawkins
Arrogant: SOLO
Sexy: candygirlllllll I love you
Cute: verydog
Gay: king LOL
Bromance: Samix & Verydog
Friend: Lots, minus kami and t0sh ofc.
Hater: ME
Douchebag: t0sh
Wiggle Wiggle Wiggle Yeah: iLL
LOL: CANDY when she's high but not too high
Rock&Roll: Captain
Wtf: jadziaaaaa
Back to top Go down
View user profile
CandyGirl
Admin
avatar

Posts : 1161
Join date : 2012-05-30
Age : 28
Location : Somewhere, over the rainbow

PostSubject: Re: The Quake list topic   06/08/12, 10:08 am

LOL @ LOL
Back to top Go down
View user profile http://royalbadass.fforum.biz
^VeryDog.

avatar

Posts : 50
Join date : 2012-07-17
Age : 22
Location : Paris

PostSubject: Re: The Quake list topic   06/08/12, 11:55 am

Oh thanks Smile

Noob: You
Cheater: Ken
p0wn3r: Jester
Happy: Candy
Sad: Silas
Crazy:
Smart:
Know-it-all: Hawkins
Arrogant: Silas
Sexy: Candy :3
Cute: Faron GF Very Happy
Gay: Sparky Very Happy
Bromance: Sam!x
Friend: Jester etc
Hater: All Arrogant man
Douchebag: NOT ME lol
Wiggle Wiggle Wiggle Yeah: Idk what this shit xD
LOL: Candy
Rock&Roll: Corpse ?
Wtf: idk
Back to top Go down
View user profile
KILLZOR~



Posts : 132
Join date : 2012-07-28
Location : Nueva York

PostSubject: Re: The Quake list topic   06/08/12, 01:04 pm

sparky wrote:
Noob: Bless and poon lol, 2EZ
Cheater: Kami and ken
p0wn3r: SPARKY AND KILLZOR
Happy: DMAN
Sad: fen!x lol!
Crazy: JOKER
Smart: notturklolowned
Know-it-all: Hawkins
Arrogant: SOLO
Sexy: candygirlllllll I love you
Cute: verydog
Gay: king LOL
Bromance: Samix & Verydog
Friend: Lots, minus kami and t0sh ofc.
Hater: ME
Douchebag: t0sh
Wiggle Wiggle Wiggle Yeah: iLL
LOL: CANDY when she's high but not too high
Rock&Roll: Captain
Wtf: jadziaaaaa
rofl pro's
Back to top Go down
View user profile
KILLZOR~



Posts : 132
Join date : 2012-07-28
Location : Nueva York

PostSubject: Re: The Quake list topic   06/08/12, 01:06 pm

Noob: Not me
Cheater: Me
p0wn3r: Me and sparky
Happy: Me
Sad: Not me
Crazy: Not me
Smart: Me
Know-it-all : no data <3
Arrogant: wtf?
Sexy: Me
Cute: Me
Gay: Me
Bromance: Me and Sparky
Friend: Sparky .
Hater: Me
Douchebag: t0sh
Wiggle Wiggle Wiggle Yeah: gay
LOL: whats funny
Rock&Roll: idk
Wtf: Rb lives?
Back to top Go down
View user profile
CandyGirl
Admin
avatar

Posts : 1161
Join date : 2012-05-30
Age : 28
Location : Somewhere, over the rainbow

PostSubject: Re: The Quake list topic   06/08/12, 01:23 pm

lemonz wrote:

Wtf: Rb lives?

funny considering u left because u tought it died, and then as soon as u left it started to live... lmao

funny one tho xD
Back to top Go down
View user profile http://royalbadass.fforum.biz
$aM!x

avatar

Posts : 165
Join date : 2012-06-04
Age : 26

PostSubject: Re: The Quake list topic   06/08/12, 04:02 pm

And i just have to be the Bromance..

I'm sexy, and believe me, i know it Laughing
Back to top Go down
View user profile
sparky



Posts : 185
Join date : 2012-05-30
Location : inside CandyGirl

PostSubject: Re: The Quake list topic   06/08/12, 04:33 pm

Believe us, we know it Laughing
Back to top Go down
View user profile
Hawkins

avatar

Posts : 239
Join date : 2012-05-30
Age : 25
Location : Metal-Head Hawk can Move

PostSubject: Re: The Quake list topic   06/08/12, 05:53 pm

love how im the know-it-all.

_________________
Back to top Go down
View user profile
Imgay



Posts : 107
Join date : 2012-05-30

PostSubject: Re: The Quake list topic   06/08/12, 10:10 pm

^VeryDog. wrote:
Cute: Faron GF Very Happy


WOAH THERE THAT DOES HER NO JUSTICE


SHE IS VERY VERY VERY VERY BEAUTIFUL,TYVM. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
CandyGirl
Admin
avatar

Posts : 1161
Join date : 2012-05-30
Age : 28
Location : Somewhere, over the rainbow

PostSubject: Re: The Quake list topic   07/08/12, 02:33 am

Hawkins wrote:
love how im the know-it-all.

you do know everything tho Laughing
Back to top Go down
View user profile http://royalbadass.fforum.biz
Inky

avatar

Posts : 96
Join date : 2012-06-01
Age : 27
Location : Poland

PostSubject: Re: The Quake list topic   07/08/12, 04:51 am

Noob: d!akon
Cheater: -Vol!on-...edit: forgot about Merky Smile
p0wn3r: asd, sideshow,Acclite
Happy: pirate
Sad: pWp*Tad
Crazy:
Smart: metallicat
Know-it-all: papamidnight
Arrogant: FC*Edi
Sexy: Candy ofc Very Happy
Cute:
Gay:
Bromance:
Friend: Stol!ch
Hater:
Douchebag:
Wiggle Wiggle Wiggle Yeah:
LOL:
Rock&Roll:
Wtf:
Back to top Go down
View user profile
CandyGirl
Admin
avatar

Posts : 1161
Join date : 2012-05-30
Age : 28
Location : Somewhere, over the rainbow

PostSubject: Re: The Quake list topic   07/08/12, 06:59 am

maybe a picture like this would have been easier... and then say wich one is who xD


Musician: Captain Joker :>
Sports pro: sir !nky
Artist: Bless, CandyGirl
Voilent: Silas D:
Hyper: CandyGirl, Captain Joker & Dman (lol.. note that the boys are like 10years younger then me D:)
Evil: Sparky
Compter addict: lol uhm... all of you D:
Superman: hero Ken
Worm: Hawkins
Handsome: well, not sparky clown
Food Lover: well not killz0r, he mad skinny :>
Up to no good: Weedy, Sparky, Killz0r, Dman, Silas, Capt
Invisible man: not seeing him :/
Muscleman: VeryDog, Samix, King
Photographer: CandyGirl
Singer: Captain Joker & coke raps
Fishy: Lost*Wife
Uknown Lifeform: Hawkins
Lovers: Sparky <3
Bookworm: CandyGirl
Dancer: Dman
Sleeper: none of you are really ever sleeping lol
Performer: Captain Joker
God bless: bless



Back to top Go down
View user profile http://royalbadass.fforum.biz
KILLZOR~



Posts : 132
Join date : 2012-07-28
Location : Nueva York

PostSubject: Re: The Quake list topic   07/08/12, 08:01 am

Musician: Joker ( Captain)
Sports pro: Yeh Inky , lemonz , Verydog ,
Artist: Candy , bless , nodata
Voilent: Silas ? idk maybe t0sh
Hyper: CandyGirl, Joker (Captain) & Dman & gay y2k
Evil: Satan
Compter addict: All
Superman: Poon
Worm: Yuva
Handsome: mikel
Food Lover : sora
Up to no good: t0sh
Invisible man: idk xD
Muscleman: VeryDog, Samix, King
Photographer: Candygirl
Singer: Captain
Fishy: tHe. f!sH
Uknown Lifeform: idk xd
Lovers: Everyone except the people who are assholes
Bookworm: Candygirl
Dancer: lemonz , dman , caio , susulo fap fap
Sleeper: pshh
Performer: Joker
God bless: bless
Back to top Go down
View user profile
Imgay



Posts : 107
Join date : 2012-05-30

PostSubject: Re: The Quake list topic   09/08/12, 08:43 am

Noob: Candy What a Face
Cheater: coddy
p0wn3r: Me
Happy: Candy and dman albino
Sad: Hawk
Crazy: TURK,
Smart: Mwah
Know-it-all: JackTheRipper What a Face
Arrogant: turk
Sexy: Killzy,me,candy,susulo *fapalicious*
Cute: samix
Gay: lemonz and dman,tosh
Bromance: Merky and HS->Shan.Shannet rode his dick all the time.
Friend:everybody <3
Hater: hawk
Douchebag:Verydog for the offensive compliment of my girl clown
Wiggle Wiggle Wiggle Yeah: candy
LOL: LOLPEANUTS Dman
Rock&Roll: Idk corpse?
Wtf: how candy suddenly got all good >:O
Back to top Go down
View user profile
Captain.

avatar

Posts : 84
Join date : 2012-07-21
Location : My moms vagina

PostSubject: Re: The Quake list topic   09/08/12, 08:47 am

ffs all in crazy??? ROCK&ROLL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
CandyGirl
Admin
avatar

Posts : 1161
Join date : 2012-05-30
Age : 28
Location : Somewhere, over the rainbow

PostSubject: Re: The Quake list topic   09/08/12, 10:54 am

Faronownsyou wrote:

Wtf: how candy suddenly got all good >:O

i wasent always bad, lol.. im getting back into it step by step xD
Back to top Go down
View user profile http://royalbadass.fforum.biz
Imgay



Posts : 107
Join date : 2012-05-30

PostSubject: Re: The Quake list topic   10/08/12, 08:37 am

CandyGirl wrote:
Faronownsyou wrote:

Wtf: how candy suddenly got all good >:O

i wasent always bad, lol.. im getting back into it step by step xD

If we were in .32 and ^FT,I could understand.but how the fuck you getting so good Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile
^VeryDog.

avatar

Posts : 50
Join date : 2012-07-17
Age : 22
Location : Paris

PostSubject: Re: The Quake list topic   10/08/12, 09:12 am

Faronownsyou wrote:

Douchebag:Verydog for the offensive compliment of my girl clown
oh , i was laughing Very Happy
Back to top Go down
View user profile
CandyGirl
Admin
avatar

Posts : 1161
Join date : 2012-05-30
Age : 28
Location : Somewhere, over the rainbow

PostSubject: Re: The Quake list topic   16/08/12, 06:29 am

Sigh... ^FT good old times :<
Back to top Go down
View user profile http://royalbadass.fforum.biz
Sponsored content




PostSubject: Re: The Quake list topic   

Back to top Go down
 
The Quake list topic
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Diplomacy Topic
» Inquisition list (1750)
» 1000 pt Eldar list
» 1850 Necron List
» Thoughts on a mobile Tau list 1850 points

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Royal Badass :: Royal Badass :: Spam-
Jump to: